ماجرای مدرک 15 ساله وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چیست؟ +سند-راهبرد معاصر
پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام شرایط انتقال دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل از خارج به کشور دیدگاه نامزدهای ریاست جمهوری در خصوص اصلاح بورس رهبر انقلاب: برای انتخاب خوب ببینید چه کسی توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را دارد قاضی‌زاده هاشمی در نشست خبری: رئیس‌جمهور باید دارای جامعیت باشد پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی به امامت رهبر انقلاب بررسی نحوه اجرای قانون ساماندهی خودرو در دستور هفته جاری مجلس پیام رهبر انقلاب: برائت از جلادان غزه به همه جهان تسری یابد انتشار فهرست کابینه دولت پزشکیان غیرواقعی است نامه نمایندگان به منظور درباره احکام بازنشستگان فرهنگی انهدام باند توزیع مواد مخدر در نوار مرزی جنوب غرب توسط سپاه پاسداران برنامه تبلیغات انتخاباتی نامزدها در صدا و سیما امروز شنبه 26 خرداد رهبر انقلاب: برائت امسال باید فراتر از موسم حج در همه‌ جای جهان تسرّی یابد حمایت خاتمی از کاندیداتوری پزشکیان

ماجرای مدرک 15 ساله وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چیست؟ +سند

تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد ۳۰ ترم طول کشیده است تا مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مدرک کارشناسی بگیرد؛ یعنی از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۸، اما اصل ماجرا چیست؟
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 10
کد خبر: ۱۰۹۱۶۱

به گزارش راهبرد معاصر، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور طی نامه‌ای خطاب به محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، «مسعود فیاضی» را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی وزارت آموزش و پرورش معرفی کرد.

 

پس از این نامه و انتشار آن در رسانه‌ها برخی پایگاه‌های خبری و چهره‌های سیاسی، مخالفت‌هایی با این گزینه پیشنهادی مطرح کردند. در راستای این مخالفت‌ها تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد، اخذ مدرک کارشناسی فیاضی 30 ترم تحصیلی به طول انجامیده است؛ یعنی از ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۸!

 

اما اصل ماجرا چیست؟

بر اساس سندی که به دست پایگاه تحلیلی خبری نمایندگان ما رسیده است، نشان می‌دهد این ادعا صحت ندارد و وی مدرک کارشناسی خود را در سال ۱۳۷۸ دریافت کرده است.

 

در ادامه اصل مدرک مسعود فیاضی که در سال ۷۸ اخذ شده را مشاهده می‌کنید.

 

ماجرای مدرک 15 ساله وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش چیست؟ + مدرک

در همین رابطه احمد راستینه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با فارس گفت: آقای فیاضی تحصیلات دانشگاهی دارد و آن هم در رشته مهندسی عمران که یکی از نیازهای ضروری آموزش و پرورش تامین فضا و تجهیزات مناسب آموزشی و پرورشی است.

 

وی افزود: آقای فیاضی تحصیلات حوزوی هم دارد، یعنی در علوم اسلامی و انسانی سالها تا درس خارج دارای قوت است؛ همچنین تجربه آموزشی و پرورشی در مدارس دارد همچنین مدیرکل سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی وزارت آموزش و پرورش بوده است.

 

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: اخذ مدرک کارشناسی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش در سال 78 صورت گرفته و سایر شایعات درباره مدت طولانی اخذ مدرک ایشان فضاسازی‌های رسانه‌ای بوده و کذب است./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده